ПРО НАС

Підготовка спец техніки до зими з Opet

Підготовка спец техніки до зими з Opet

Перед завершенням сезону робіт та тривалим простоєм дорожньо-будівельна, кар’єрна і спеціальна техніка потребує комплексного технічного догляду. Правильна підготовка не лише зберігає ресурс вузлів і агрегатів, а й гарантує безпроблемний запуск після простою.

Якщо не планується запускати двигун понад тиждень, доцільно відключити головний електричний контакт маси акумулятора. Це запобігає надмірному саморозряду батареї та можливим струмовим витокам.

Для машин, що простоюватимуть місяць і більше, варто провести повне очищення кузова, шасі та рухомих елементів. Легко усунути вуглецеві забруднення на металевих поверхнях допоможе універсальний очисник ROM Brake and Clutch Cleaner виробництва Opet Fuchs Madeni Yağ San. Tic. A.Ş. – він не лише видаляє маслянисту плівку, залишки олив у поєднанні із пиловими відкладеннями, а й допомагає виявити можливі протікання гідравлічних рідин.

У гідравлічних системах важливо враховувати деемульгувальні властивості олив – здатність розшаровуватися з водою після тривалого відстоювання. Саме тому перед зимовим періодом потрібно:

  • зливати конденсат із ресиверів/гідравлічних баків,
  • перевіряти й за потреби замінювати фільтрувальні елементи,
  • уникати проблеми прокачування рідини, надмірно високого або низького тиску – оновити гідравлічну оливу, особливо без властивостей розділення води.

До таких належать гідротрансмісійні та гідравлічні оливи спецтехніки. Opet надає можливість контролю стану мастильних матеріалів та рідин за допомогою сервісу Fullcheck, у т.ч. високоефективних багатофункціональних Fullgear CT (відповідає вимогам CAT TO-4, Komatsu KES 07.868.1 і ZF TE-ML 03/07). Додатково оливи Dura T створені для стабільної цілорічної роботи гідравліки навіть за низьких температур.

Чи актуальні «зимові» в’язкості?

Міжсезонне обслуговування спецтехніки може включати перехід на нижчі значення в’язкостей олив та мастил для відповідних кліматичних регіонів. За місцевих умов експлуатації моторні оливи Opet Fullpro HT CI-4 15W-40, Fullpro HT MSPS 15W-40 та інші у цих класах плинності є цілком достатніми та виправданими за температур оточуючого середовища до -20⁰С.

До речі, система підбору мастильних матеріалів Opet Fullmatch налаштована на відображення найменшої допустимої в’язкості, що забезпечує легкий запуск, мінімізує пускове зношування, прискорює прогрів, зменшує витрати пального і шкідливі викиди та є достатньою для забезпечення надійного захисту за усіх режимів роботи.

У техніки з централізованим мащенням, де використовуються м’які пластичні мастила, наприклад Arga Т Super EP 0, 00 або навіть 2, перед постановкою на зберігання рекомендовано дати лубрикатору попрацювати 15–20 хвилин. Це забезпечить рівномірне заповнення каналів і захистить вузли від корозії. Окремі деталі, що змащуються вручну, також потрібно змастити свіжим мастилом.

Не варто забувати і про антифриз. Стан охолоджуючої рідини погіршується у процесі роботи, тому перед простоєм використання концентрованого антифризу від Opet дозволяє відновити експлуатаційні властивості теплоносія та посилити запас антикорозійних властивостей.

Підготовка спецтехніки до зими - це не формальність, а реальний захист вашого обладнання. Звертайтеся до Opet та офіційних представників для отримання детальних рекомендацій з підготовки та обслуговування саме вашого парку техніки, що включає створення індивідуальних карт мащення та вигідних пропозицій.

ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОВИН