ПРО НАС

Opetне рішення для змішаного автопарку

Opetне рішення для змішаного автопарку


Забезпечення парку техніки всім необхідним, у тому числі і мастильними матеріалами – це завдання, яке, найчастіше лягає на плечі фахівців по закупкам. Для парку з невеликою кількістю техніки це серйозних турбот не доставляє, а от якщо він налічує кілька десятків різних видів техніки і автомобілів, починаючи від легкових і вантажних автомобілів і закінчуючи кар'єрною та сільськогосподарською технікою, навіть у висококваліфікованих фахівців цей процес займе багато часу і вимагатиме додаткових погоджень з механіками, інженерами та логістами.

Друга складність – це необхідність формування складського запасу і підтримання його на необхідному рівні, щоб забезпечити технічний персонал всім необхідним для ремонту техніки/авто при виникненні надзвичайних ситуацій або поломок.

Для вирішення даного завдання виробники мастильних матеріалів розробили універсальні продукти – оливи та технічні рідини, рівень властивостей яких дозволяє успішно застосовувати їх в різній техніці незалежно від того, встановлено там бензиновий або дизельний двигун, і в яких умовах експлуатується техніка даного автопарку. Звичайно, є певні нюанси, які потрібно враховувати при підборі мастильних матеріалів, і з цим допоможуть технічні фахівці компанії-постачальника.

В асортименті моторних олив OPET для змішаних автопарків вантажної, будівельної, сільськогосподарської техніки представлені три продукти, офіційно ліцензовані API (American Petroleum Institute) як такі, що призначені для дизельних і бензинових двигунів:
- FULLPRO HT LSPS 5W-30 (API CK-4/SN, ACEA E9/E7/E6; CUMMINS CES 20086; JASO DH-2; MAN 3677 / 3777; MB-APPROVAL 228.51; MTU TYPE 3.1; RENAULT RLD-4 / RLD-3; SCANIA LA; DEUTZ DQC IV-18 LA; MACK EOS-4.5; VOLVO VDS-4.5);
- FULLMASTER 10W-40 (API CI-4/SL; ACEA E7; CAT ECF-2; CUMMINS CES 20078/77/76; DEUTZ DQC III; JASO DHD-1; MACK EO-M PLUS, EO-N; MAN M 3275; MTU TYPE 2; RENAULT RLD/RLD-2);
- FULLPRO HT CI-4 15W-40 (API CI-4/SL; ACEA E7; CAT ECF-2; CUMMINS CES 20078/77/76; GLOBAL DHD-1; MAN M 3275-1; MTU DDC TYPE 2; DEUTZ DQC III-10; MACK EO-N; MB-APPROVAL 228.3; RENAULT VI RLD-2; VOLVO VDS-3).

Різноманітність в’язкостей і наявність відповідних допусків дають можливість застосовувати їх не тільки у важкій сучасній техніці, але і в легковому і легкому комерційному транспорті, що дає цілий ряд переваг:
- скорочення часу на закупівлю;
- зменшення складських запасів і, як наслідок, «заморожених» коштів;
- мінімізація ризику використання оливи, що не відповідає специфікації, що, в свою чергу, нівелює ризик виходу техніки з ладу;
- зниження витрат на закупівлю (більш вигідні комерційні умови);
- гарантія стабільної якості (немає необхідності застосовувати оливи різних брендів і постачальників) і своєчасних поставок (завдяки наявності історії поставок);
- можливість користуватися пропонованими додатковими сервісами, такими як тестування відпрацьованих олив за програмою Fullcheck, консультації технічних фахівців (сервісний супровід роботи мастильного матеріалу), акційні пропозиції і маркетингові програми лояльності.

ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОВИН